نحوه سفارش ترجمه

مراحل سفارش متون برای ترجمه

 با توجه به اینکه دریافت متون و تحویل ترجمه به صورت اینترنتی صورت می گیرد. لازم است آگاه باشید که مراحل سفارش ترجمه تا تحویل متن ترجمه به گونه ی زیر می باشد.

۱- ثبت سفارش

به چند طریق می توانید سفارش خود را برای ما ارسال نمایید.

۲- ارزیابی زمان مورد نیاز برای انجام ترجمه و قیمت گذاری توسط مترجم

۳- اعلام هزینه ترجمه به مشتری

۴- تأیید انجام ترجمه توسط مشتری

۵- اعلام شماره حساب توسط مترجم جهت واریز وجه

۶- پرداخت هزینه ی ترجمه توسط مشتری برای شروع کار (حداقل ۵۰ درصد)

۷- پرداخت باقیمانده هزینه ترجمه پیش از تحویل ترجمه

۸- ارسال متن ترجمه شده برای مشتری از طریق ایمیل و یا تلگرام

نکات قابل توجه:

  • برای شروع کار پرداخت اولیه (بیعانه) الزامی است.
  • مدت زمان تحویل پروژه از زمان پرداخت اولیه محاسبه می شود.
  • پروژه‌ها به صورت تایپ شده و از طریق ایمیل تحویل داده می‌شود.

شماره تلفن:  ۰۹۱۲۸۳۳۴۴۵۹

آدرس ایمیل جهت سفارش:   order@famart.ir

جهت ثبت سفارش ترجمه خود به لینک زیر مراجعه فرمایید.

سفارش ترجمه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.